بهترین تیپ مردانه برای قرارهای مهم زندگیتان

The-best-male-type-1

آنچه می‌خوانید

 

بهترین تیپ مردانه برای اولین قرار؟ سوالی که ذهن بسیاری از آقایان را مشغول کرده. همیشه اولین باری که کسی را می‌بینیم حس خاصی از او می‌گیریم. این بستگی به لباس، کفش و کلا سر و وضع طرف دارد البته بوی عطر هم تاثیر بسیاری می‌گذارد. درست است که جذابیت و کاریزماتیک بودن بیشتر به رفتار افراد برمی‌گردد، اما نمی‌توان از نقش تیپ مردانه جذاب کاست. برای اینکه در اولین قرار عاشقانه یا کاری خود موفق‌تر عمل کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله حاضر را از دست ندهید.

بهترین تیپ مردانه برای قرارهای عاشقانه

انتخاب تیپ مناسب برای اولین قرار عاشقانه، به اندازه خود قرار مهم است! این انتخاب نشانگر سلیقه و تا حدی شخصیت شماست. اما بهترین تیپ مردانه برای یک قرار عاشقانه به موقعیت‌های مختلف بستگی دارد. برای مثال، فصلی که در آن قرار دارید یا نوع مکان از نظر اینکه جای سر بسته یا فضای بازی است؟ قطعا در انتخاب تیپ و استایل مردانه شما تاثیر خواهند داشت.

بهترین استایل لباس مردانه

برای انتخاب بهترین استایل لباس مردانه چه نکاتی را باید سنجید؟

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید. مکان قرار است. نوع مکانی که قصد رفتن به آن را دارید بسیار مهم است. برای مثال اگر قرار است به یک رستوران شیک بروید، بهتر است به سراغ تیپ کلاسیک مردانه رفته و کت و شلوار مناسبی را انتخاب کنید. پیراهن آستین بلند زیرین باید بسیار مرغوب باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال بهترین پیراهن آستین بلند مردانه می‌گردید از تولیدات برند امشاسپند غافل نشوید.

کجا قراره برید؟

قرارتان را در پارک یا کافه گذاشته‌اید؟ خب شاید بهتر باشد به تیپ اسپرت مردانه فکر کنید. یک تیشرت با کیفیت و شلوار جین خوش استایل، پیراهن آستین بلند شیک با شلوار کتانی هم ایده‌های خوبی هستند. اگر در فصول سرد هستید، پوشیدن پافر مردانه شیک جذابیت شما را صد چندان خواهد کرد. برای خرید بهترین پافر مردانه نیز می‌توانید روی امشاسپند حساب کنید.

هوا چطوره؟

مشخصا لباس‌تان باید متناسب با فصل انتخاب شود. در روزهای خیلی سرد کاپشن یا کت و پالتو بسیار عالی هستند. اما برای تیپ مردانه پاییزه قطعا تک کت نه چندان ضخیم (پاییزه) یا پافر مردانه عالی‌تر است. قطعا در زمستان یک شال گردن شیک مردانه با کلاهی مناسب تیپ مردانه جذاب شما را تکمیل خواهد کرد. بهترین تیپ مردانه برای فصول گرم سال تیپ رسمی است. که می‌تواند با اکسسوری مردانه مانند عینک آفتابی یا کلاه تابستانه تکمیل شود.

چه نوع شخصیتی دارید؟

مهمترین نکته برای انتخاب بهترین تیپ مردانه در اولین قرار عاشقانه یا اصولا هر قرار دیگری، شخصیت شماست. آیا شما یک مرد کلاسیک پسند هستید، یا از ان نوع آقایان شیک پوش اسپرت پوش هستید که بهترین پولوشرت مردانه را با کفش اسپرت شیکی ست می‌کنند؟ اگر تیپ اسپرت مردانه را می‌پسندید، نیازی نیست که خود را به پوشیدن کت و شلوار رسمی مجبور کنید.

تیپ و استایل مردانه

از سلیقه طرف مقابل چی می‌دونی؟

اگر کمی از سلیقه طرف مقابل اطلاع داشته باشید، این خیلی به انتخاب بهترین تیپ مردانه برای قرار اولتان کمک خواهد کرد. اما یک نکته کلیدی به شما خواهیم گفت و آن در مورد بوی عطرتان است. یادتان باشد که خانم‌ها هرگز بوی شما را در اولین قرار فراموش نمی‌کنند. این درست مانند هیپنوتیزم عمل می‌کند. اگر سلیقه عطری طرف مقابلتان را می‌دانید شما یک پله به هدف‌تان نزدیک‌ترید.

چند پیشنهاد عالی برای بهترین استایل لباس مردانه در قرار اول

  • اگر قرارتان رسمی است، کت و شلوار (کت تک با شلوار پارچه‌ای) با پیراهن آستین بلند + کفش چرم یا (لوفر رسمی جیر) + کمربند چرمی + ساعت مچی کلاسیک
  • قراری نیمه‌رسمی دارید؟ پیراهن آستین بلند یا (پلیور) + شلوار جین + کفش کتانی یا (بوت چرمی) + ژاکت چرمی یا (جین) یا پافر مردانه.
  • قرار اولتان اسپرت‌تر از این حرفاست؟ خب پس برید سراغ تیشرت، شلوار جین، کفش کتونی و البته عینک آفتابی و کلاه مناسب فصل.

درسته که در بهترین تیپ مردانه انتخاب آیتم‌های خیلی مهم هستند اما یادتان باشد که تمیزی و مرتب بودن همیشه حرف اول را می‌زند. پس همیشه سعی کنید تمیز و اتو کشیده باشید. توجه به جزئیاتی مثل جوراب، کمربند یا ساعت مچی مهمه. یکی از مهم‌ترین نکات این است که در هر لباسی که می‌پوشید حس خوبی داشته باشید. در واقع آنچه به شما اعتماد به نفس بده، مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

تیپ کلاسیک مردانه

بهترین استایل لباس مردانه برای مصاحبه شغلی چیه؟

حتما می‌دانید که لباس شما بر روی اولین برداشت کارفرما از شما تاثیر فراوان دارد. این می‌تواند تاثیر بسیاری بر نتیجه مصاحبه شغلی شما داشته باشد. بهترین تیپ مردانه در یک قرار ملاقات شغلی رسمی باید به گونه‌ای باشد که نه تنها شما را بسیار کاریزماتیک جلوه دهد، بلکه نشانه‌ای از شخصیت و اعتماد به نفس بالای شما داشته باشد.

نکات مهمی از ویژگی‌های بهترین تیپ و استایل مردانه برای مصاحبه شغلی

نوع شرکت و صنعت

نوع صنعتی که در آن به دنبال کار هستید و فرهنگ شرکت مورد نظر را در نظر بگیرید. برای شرکت‌های مالی و حقوقی، استایل رسمی و انتخاب تیپ کلاسیک مردانه را توصیه می‌کنیم. اما برای شرکت‌های استارت‌آپی و خلاق، می‌توانید کمی انعطاف‌پذیرتر باشید. انتخاب تیپ مردانه جذاب به نوع تیپ شما بستگی ندارد بلکه انتخاب آیتم‌های درست هر استایلی می‌تواند جواب باشد.

برای چه سطح شغلی درخواست داده‌اید؟

اگر به عنوان مدیریت یا جایگاه‌های شغلی بالایی قرار است انتخاب شوید، بهتر است از استایل رسمی استفاده کنید. اما اگر منصبی مانند کارمند یا کارگری مد نظر باشد، با توجه به شرایط شرکت، لباس ساده اما شیکی را انتخاب کنید. استفاده از اکسسوری‌های پر زرق و برق برای این سطح توصیه نمی‌شود. اما در هر سطحی که باشید باید حتما کفش مناسب و تمیزی به پا کنید.

چه فصلی است؟

اگر در فصول گرم سال به مصاحبه کاری دعوت شده‌اید، بهترین تیپ مردانه برای شما باید شامل آیتم پیراهن آستین بلند یا آستین کوتاه رسمی (بر حسب نوع شرکت) باشد. برای فصول سرد نیز کت یا پالتو را پیشنهاد می‌دهیم. در فصول گرم لباسی با رنگ روشن و در فصول سرد بهتر است از رنگ‌های کلاسیک مانند مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای استفاده شود.

تیپ کلاسیک مردانه

پیشنهادهایی برای استایل مردانه در مصاحبه شغلی

  • برای مصاحبه‌های رسمی
    • کت و شلوار با رنگ تیره (مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری)
    • پیراهن سفید یا آبی روشن
    • کراوات با طرح ساده
    • کفش چرمی مشکی یا قهوه‌ای
  • برای مصاحبه‌های نیمه رسمی
    • پیراهن آستین بلند با شلوار پارچه‌ای
    • ژاکت یا سویشرت
    • کفش چرمی یا بوت

نکات تکمیلی

  • موهایتان را مرتب کنید.
  • به صورت خود برسید.
  • عطر ملایمی بزنید.
  • با اعتماد به نفس وارد مصاحبه شوید.

برای انتخاب رنگ لباس، به رنگ پوست و موی خود توجه کنید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به شما بیایند و چهره شما را شاداب‌تر نشان دهند. اگر دارای رنگ پوست گندمی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ما تحت عنوان “رنگ لباس مردانه برای پوست تیره” را مطالعه نمایید.

تیپ مردانه جذاب

تیپ مردانه جذاب برای جلسات کاری رسمی

برای جلسات کاری رسمی در شرکت، انتخاب بهترین تیپ مردانه بسیار حائز اهمیت است. یک تیپ مناسب نه تنها به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد بلکه تصویری حرفه‌ای و قابل اعتماد از شما ارائه خواهد کرد. در این مواقع، کت و شلوار با رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری تیره بهترین گزینه است. پیراهن سفید یا آبی روشن به همراه کراواتی با طرح ساده و کلاسیک، تکمیل کننده این استایل خواهد بود. کفش‌های چرمی براق و کمربندی هماهنگ با رنگ کفش نیز از دیگر اجزای ضروری این تیپ به شمار می‌روند. به یاد داشته باشید که تمیزی و اتو کشیده بودن لباس‌ها بسیار مهم است. با انتخاب این تیپ کلاسیک، شما نشان می‌دهید که به کار خود اهمیت داده و آماده همکاری در بالاترین سطح هستید.

کلام آخر

خوشحالیم که به تیپ و استایل مردانه خود برای قرارهای ملاقات مهم زندگیتان بسیار اهمیت داده و تا پایان این مقاله همراه ما بوده‌اید. بهترین تیپ مردانه برای شما نسبت به موقعیت و فصلی که در آن قرار دارید، متفاوت خواهد بود. در فصول گرم سال استفاده از پولوشرت‌هایی با رنگ‌های روشن و در فصول گرم استفاده از آیتم‌های جذابی مانند پافر مردانه توصیه می‌شود. تمام این آیتم‌ها را می‌توانید از فروشگاه امشاسپند با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به صورت آنلاین تهیه کنید.

بهترین تیپ مردانه برای جلسات کاری

سوالات رایج در مورد بهترین تیپ مردانه برای قرارهای مهم

آیا در اولین قرار ملاقات عاشقانه کراوات بزنم؟

بستن یا نبستن کراوات در اولین قرار عاشقانه، به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر قرار شما در یک رستوران لوکس یا محیطی رسمی برگزار می‌شود، بستن کراوات می‌تواند استایل شما را کلاسیک‌تر و رسمی‌تر کند. اما اگر قرار شما در یک کافه، پارک یا محیطی غیررسمی‌تر است، نیازی به بستن کراوات ندارید. بهترین استایل لباس مردانه برای اولین قرار، استایلی است که هم شما در آن احساس راحتی کرده و هم متناسب با مکان و جو قرار باشد. در نهایت، اعتماد به نفس شما در هر لباسی که بپوشید، جذابیت شما را دوچندان می‌کند.

آیا برای انتخاب بهترین تیپ مردانه در مصاحبه کاری در شرکت‌های دولتی باید مورد خاصی را حتما رعایت کنم؟

بله، برای انتخاب بهترین تیپ مردانه در مصاحبه کاری شرکت‌های دولتی، بهتر است به چند نکته توجه کنید. شرکت‌های دولتی معمولاً به رسمیت و تشریفات اهمیت می‌دهند. بنابراین، انتخاب یک تیپ کلاسیک مردانه مانند کت و شلوار با رنگ‌های تیره (مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری تیره) و پیراهن سفید یا آبی روشن، بهترین گزینه است. در ایران معمولا برای شرکت‌های دولتی کراوات نمی‌زنند. در کل تیپ شما، نشان‌دهنده احترام شما به سازمان و جدی بودن شما نسبت به موقعیت شغلی است. البته، قبل از انتخاب نهایی، بهتر است در مورد فرهنگ سازمانی شرکت مورد نظر تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که انتخاب شما با محیط کار همخوانی دارد.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط