پولوشرت مردانه شیک| پولوشرت مردانه شیک: بهترین مدل‌ها برای هر فصل

پولوشرت مردانه شیک

آنچه می‌خوانید

پولوشرت مردانه شیک همان چیزی است که شما به عنوان یک مرد خوش تیپ در تابستان به آن نیاز دارید. آیا کمد لباس‌تان پر از انواع پولوشرت یا تی‌شرت است اما بیشتر به درد تابستان می‌خورند و پولوشرت مردانه پاییزه ندارید؟ در این مقاله، قصد داریم در مورد تفاوت پولوشرت مردانه تابستانی با پاییزه نوشته و معیار شیک شدن با این لباس را از نظر برترین طراحان مد جهان بسنجیم. در ادامه، به بررسی مدل‌های مختلف پولوشرت مردانه برای هر فصل و همچنین نکاتی برای ست کردن  پولوشرت با دیگر لباس‌ها خواهیم پرداخت.

هدف از این مقاله ارائه اطلاعات جامع و کاربردی برای انتخاب بهترین پولوشرت مردانه است، تا با اطمینان خاطر، استایلی شیک و جذاب برای خود رقم بزنید.

پولوشرت مردانه شیک

تفاوت پولوشرت مردانه تابستانی با پاییزه

پولوشرت مردانه تابستانی از نظر جنس پارچه با نوع پاییزه و حتی زمستانه متفاوت است. کاربرد پولوشرت‌هایی که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز با پولوشرت‌های مناسب برای فصول گرم سال فرق دارد. از این روی در ادامه به بررسی این مورد می‌پردازیم.

جنس پارچه پولوشرت

اگر قصد خرید پولوشرت مردانه شیک برای فصول گرم سال را دارید، بهتر است به سراغ جنس نخ پنبه بروید. چرا که این نوع پارچه بسیار سبک بوده و مانع عرق کردن‌تان می‌شود. انتخاب دوم شما لینن است که هوا را به خوبی جریان داده و در آن احساس خنکی خواهید کرد.

اما جنس پولوشرت پاییزه یا زمستانه اغلب از پشم و آکریلیک بوده و یا از جین و ملانژ تولید می‌شوند.

ضخامت پارچه

ضخامت پارچه در پولوشرت پاییزه بیشتر از نوع تابستانه آن بوده و به اندازه لباسی که برای تابستان مناسب باشد سبک و تنفس‌پذیر نیست. این نوع پولوشرت را معمولا زیر کت یا ژاکت می‌پوشند که کمی حالت رسمی دارد.

در مورد ظاهر پولوشرت تابستانی باید گفت آستین آن کوتاه و یقه بازتری دارد. البته اگر دکمه داشته باشد، معمولا دکمه بالا را برای راحتی بیشتر نمی‌بندند. اما پولوشرت پاییزه آستین بلندتری داشته یقه کاملا تا زیر گلو زیپ یا دکمه داشته و طرح یقه آن برای قرار گرفتن در زیر کت مناسب است.

پولوشرت مردانه شیک

از نظر طراحان مد جهانی پولوشرت مردانه شیک را در هر فصلی چگونه باید با استایل‌های مختلف ست کرد؟

از آنجایی که پوشیدن پولوشرت مردانه در همه جای دنیا بسیار محبوب است، طراحان مد جهانی توصیه‌هایی برای ست کردن پولوشرت مردانه در فصول مختلف ارائه کرده‌اند که این نظرات را از معتبرترین مجلات مد دنیا برایتان نقل می‌کنیم.

ست کردن پولوشرت بهاره

در فصل بهار پوشیدن پولوشرت رنگی ساده که طرحی ندارد با جین یا بومبر و اسنیکرز می‌تواند یک استایل کژوال بسیار جذابی خلق کند. اما سوال اینجاست که چه نوع شلوار جینی؟ از نظر طراحان مد، جین روشن با پولوشرت رنگی راه اره مناسب است اما به جای جین شلوار کتان، ورزشی یا حتی شلوارک هم برای مناطقی که بهار گرمی دارند مناسب است.

اگر شلوار کتان با جین را انتخاب کرده اید، کفش صندل یا کتانی با ست شما هماهنگ است. کلاه بیسبال یا حصیری تکمیل کننده این استایل جذاب خواهد بود. پولوشرت طرح فانتزی که طرح شخصیت کارتونی، حیوانات یا اشکال هندسی داشته باشد در چنین استایلی شما را بسیار جذاب و شاداب نشان خواهد داد.

اگر استایل ساحلی دارید، صندل‌های ساحلی را با عینک آفتابی و کلاه آفتابی ست کنید. در ضمن پوشیدن پولوشرت گلدار یا طرح استوایی هم با این استایل مناسب خواهد بود.

برای مناطقی که بهار خنکی دارند، پوشیدن ژاکت یا کت تک اسپرت روی پولوشرت بهاره بسیار مناسب خواهد بود.

پولوشرت مردانه شیک

ست کردن پولوشرت مردانه شیک تابستانی

پولوشرت مردانه تابستانی با رنگ‌های شاد و روشن اغلب با هر نوع شلواری ست می‌شوند. اما در مورد مدل شلوار باید گفت که جین راسته یا سبک کژوال که کمی گشاد است، برای تابستان انتخاب خوبی است. شلوار کتان نیز باید طوری باشد که از نظر رنگ با پولوشرت شما هماهنگی داشته باشد. از طرفی اگر قرار است کمربند ببندید، این اکسسوری جذاب مردانه نیز باید با کفش و کیف شما ست شود.

برای مثال کمربند بافت اسپرت را با جین و کفش اسپرت می‌توان ست کرد در حالی که طراحان مد از کفش صندل نیز در این ترکیب استقبال کرده‌اند. اما یکی از نبایدهای ست کردن تابستانه، استفاده از کمربند چرم با کفش غیر رسمی است. چرا که چرم یک جنس رسمی بوده و در صورت استفاده باید با تیپ رسمی یعنی شلوار مجلسی و پولوشرت رسمی به همراه کفش چرم یا جیر ست شود. اما در حالت کلی برای تابستان استفاده از چرم توصیه نمی‌شود.

ست کردن پولوشرت پاییزه و زمستانه

اگر در پاییز پولوشرت مردانه طرح‌دار می‌پوشید، باید به ساده بودن کت یا ژاکت رویی دقت کنید. اگر کت رویی شما طرح دارد، بهتر است پولوشرت ساده انتخاب کنید که استایل‌تان خیلی شلوغ به نظر نرسد. پوشیدن چکمه یا بوت با شلوار جین یا کبریتی پیشنهاد می‌شود.

استایل لایه لایه برای پاییز و زمستان توصیه می‌شود. یعنی حتی می‌توانید زیر بافت خود یک پولوشرت نازک ساده بپوشید به شرطی که یقه بافت گرد بوده و یقه پولوشرت را روی آن بیندازید. در ضمن بهتر است پولوشرت دکمه نداشته باشد که از زیر پلیورتان دیده نشود.

استایل اسمارت یعنی از روی یقه اسکی پولوشرت پولو بپوشید که بسیار شیک می‌شود. شلوار شما می‌تواند هر چیزی باشد اما اگر با شلوار و کفش رسمی ست کنید، بهتر خواهد بود. لازم به ذکر است که پولوشرت پولو یقه‌ای برگردان و دو دکمه داشته و برای استایل‌های رسمی مناسب است.

برای استایل اسپرت، پوشیدن هودی یا سویشرت روی پولوشرت تنیس به همراه کفش ورزشی پیشنهاد می‌شود. پولوشرت تنیس یقه برگردان و سه دکمه داشته و برای ورزش تنیس مناسب است.

نکات مهم در ست کردن پولوشرت مردانه:

  • به رنگ و طرح پولوشرت توجه کنید: رنگ و طرح پولوشرت باید با سایز لباس‌های شما و همچنین با موقعیتی که می‎خواهید از آن استفاده کنید، هماهنگ باشد.
  • به جنس پولوشرت مردانه توجه کنید: جنس پولوشرت باید با توجه به فصل و سلیقه شما انتخاب شود.
  • به سایز پولوشرت توجه کنید: پولوشرت باید به درستی تن شما را در بر بگیرد. تنگی و گشادی مگر در استایل‌های خاصی که گشادی در آن بلامانع است، توصیه نمی‌شود.
  • به اکسسوری‌ها توجه کنید: می‌توانید از اکسسوری‌هایی مانند کمربند، ساعت، کلاه و عینک آفتابی برا تکمیل استایل خود استفاده کنید.

طراحان مد جهانی، در حال حاضر بیشتر طرفدار مد کژوال هستند. یعنی مدی که بر پایه راحتی و اندکی گشاد بودن لباس پایه‌ریزی شده است. از آنجایی که طراحی لباس‌های مردانه امشاسپند نیز بر همین معیار است، اگر قصد خرید پولوشرت مردانه یا سایر لباس‌ها و اکسسوری و حتی کفش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برند با کیفیت امشاسپند را از دست ندهید.

پولوشرت مردانه شیک

چرا خرید پولوشرت مردانه شیک از امشاسپند توصیه می‌شود؟

در پایان، برای آقایانی که به تیپ و استایل خود بسیار اهمیت می‌دهند، پیشنهاد ویژه‌ای داریم. همان‌طور که می‌دانید، کیفیت لباس یکی از معیارهای اصلی در رعایت استایل شیک و جذاب است. از آنجایی که کیفیت تولیدات برند ایرانی امشاسپند در حال حاضر در ایران حرف اول را می‌زند، انتخاب و خرید لباس مردانه با چنین قیمت و تنوع کالایی بسیار آسان گشته است. از طرفی طراحان ما با وسواس بسیار برترین طراحی مد دنیا را با سلیقه مرد ایرانی خوش پوش هماهنگ کرده‌ و تنوع تولیدات را در اختیارتان گذاشته‌اند تا به سادگی بتوانید خرید اینترنتی خود را با خیال راحت در هر کجا که هستید تحویل بگیرید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط