ست کردن شلوار اسلش مردانه: با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم؟

شلوار اسلش مردانه

آنچه می‌خوانید

 

ست کردن شلوار اسلش مردانه به دلیل نوع خاص کژوال بودن آن نیاز به کمی دقت در انتخاب کفش و پیراهن دارد. معمولا استفاده از کفش‌های کتانی، اسنیکرهای ساده یا تیشرت و هودی با رنگ‌های ملایم و خنثی توصیه می‌شود. اما اگر دوست دارید بیشتر در مورد این موضوع بدانید که شلوار اسلش مردانه با چه لباسی ست می‌شود؟ یا کفش مناسب با شلوار اسلش مردانه کدام است؟ در این مقاله ما در مورد تیپ اسلش مردانه نکات کاربردی را مطرح کرده‌ایم.

شلوار مردانه اسلش

ست کردن شلوار اسلش مردانه با انواع لباس

برای ست کردن شلوار اسلش مردانه با انواع لباس باید به استایل کژوال و راحت آن توجه داشته باشید. اگر مقاله راهنمای خرید شلوار اسلش مردانه ما را در وبلاگ امشاسپند خوانده باشید، در آن مقاله مفصلا تمام انواع شلوار اسلش مردانه را معرفی کرده و طی این معرفی به این موضوع اشاره شد که تمام شلوارهای اسلش مردانه لزوما برای موقعیت ورزشی و غیررسمی کاربرد نداشته و برخی از شلوارهای اسلش مردانه را می‌توان در موقعیت نیمه رسمی نیز پوشید. با توجه به این موضوع در ادامه به معرفی چند نمونه تیپ اسلش مردانه پر طرفدار می‌پردازیم.

ترکیب کت جین و اسلش مردانه

ترکیب کت جین و شلوار اسلش مردانه

ترکیب کت جین و اسلش مردانه می‌تواند بسیار جذاب و امروزی باشد. اما رعایت نکات زیر برای این انتخاب ضروری است:

رنگ و تنالیته: کت جین با شلوار اسلش مردانه از نوع جین یا راسته ترکیب خوبی است به شرطی که رنگ شلوار خاکستری یا از تنالیته آبی و یا سفید باشد. البته رنگ مشکی با جین نوک مدادی نیز ترکیب خوبی است.

سایز و تناسب: یادتان باشد که کت جین نباید گشاد یا تنگ باشد. اگر قصد ست کردن شلوار اسلش مردانه با یک کت جین را دارید، با توجه به نوع شلوار که تا چه حد ریلکس و کژوال است، کت را نیز همان قدر نزدیک به استایل شلوار انتخاب کنید.

لایه‌بندی: استفاده از سویشرت به روی تیشرت مردانه و یا پیراهن آستین کوتاه برای فصول گرم با شلوار اسلش رایج است.

کفش: انتخاب کفش مناسب با شلوار اسلش یکی از مهمترین قسمت‌های تیپ اسلش مردانه محسوب می‌شود. اگر انتخاب شما کت جین به روی اسلش مردانه است، بهتر است از کفش اسپرت، اسنیکرز ساده یا کالج (لوفر) استفاده کنید. البته این به نوع شلوار شما بستگی دارد قطعا کالج با شلوار خیلی لش زیبا نیست. اما در تابستان صندل نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

اکسسوری‌ها: اگر عاشق اکسسوری‌هایی به جز ساعت اسپرت هستید، می‌توانید یک دستبند چرمی را با تیپ اسلش مردانه و جین خود ست کنید.

تیپ اسلش مردانه

ست شلوار اسلش و تیشرت آستین کوتاه

ست شلوار اسلش و تیشرت آستین کوتاه مردانه بهترین گزینه برای تابستان است. این ست جذاب نیاز به تیشرت راحت نخی دارد که تنها کافیست به هماهنگی رنگ آن با شلوار دقت کنید. برای مثال تیشرت سفید با شلوار یشمی و کفش ورزشی سفید یا تیشرت طرح‌دار با شلوار اسلش ساده و کفش کتانی غوغا می‌کند.

در مورد اکسسوری مناسب برای ست کردن شلوار اسلش مردانه با تیشرت، بهتر است به سراغ ساعت اسپرت، کلاه بیسبال یا دستبند چرمی بروید. برای خرید انواع اکسسوری مردانه جذاب پیشنهاد می‌کنیم از صفحه مربوط به اکسسوری سایت امشاسپند دیدن کنید.

ترکیب شلوار اسلش و کاپشن کوتاه

ترکیب شلوار اسلش و کاپشن کوتاه برای فصول سرد سال عالیست. اما باید به چند نکته توجه کرد تا این استایل شیک و در عین حال گرم و راحت باشد:

انتخاب کاپشن:

  • قد: کاپشن باید به اندازه‌ای بلند باشد که کمر و باسنتان را بپوشاند. به این ترتیب هم گرم می‌مانید و هم استایل متناسب‌تری خواهید داشت.
  • مدل: کاپشن‌های پافر، بادی و بمبر گزینه‌های مناسبی برای ست کردن با شلوار اسلش هستند.
  • جنس: جنس کاپشن باید به گونه‌ای باشد که شما را در برابر سرما و باد حفظ کند. چرم، جین و کتان گزینه‌های مناسبی هستند. برای خرید کت چرم پیشنهاد می‌کنیم از قسمت کت چرم فروشگاه امشاسپند دیدن کنید.

انتخاب شلوار اسلش:

  • جنس: برای فصول سرد سال، بهتره از شلوار اسلش‌هایی با جنس گرم‌تر مثل مخمل، کتان ضخیم یا جین استفاده کنید.
  • مدل: شلوار اسلش‌های راسته یا کمی جذب، برای ست کردن با کاپشن کوتاه مناسب‌تر هستند.
  • رنگ: رنگ شلوار اسلش رو باید با توجه به رنگ کاپشن و سایر لباس‌هاتون انتخاب کنید.

بهتر است شلوار اسلش و کاپشن را با کفش نیم بوت یا کتانی زمستانی ست کنید.

ست شلوار اسلش با پیراهن دکمه دار

ست شلوار اسلش با پیراهن دکمه دار مردانه بیشتر برای نوع اسلش راسته مناسب است. اگر آستین پیراهن دکمه دار کوتاه باشد این تیپ اسلش مردانه بیشتر به سمت کژوال بدون پیش رفته و در واقع استایل راحتی است. اما ست کردن شلوار اسلش مردانه با پیراهن آستین بلند مردانه کمی حالت غیر رسمی تا رسمی دارد. که برای چنین تیپی کفش لوفر یا صندل شیک چرمی انتخاب خوبی است.

در حالت کلی، شلوار اسلش مردانه به راحتی با انواع پیراهن مردانه ست می‌شود. فقط کافیست به نوع استایل شلوار و پیراهن، ترکیب رنگ و هماهنگی کفش و اکسسوری‌ها دقت کنید تا استایل شیک و چشم‌گیری داشته باشید.

انواع شلوار اسلش مردانه

انواع استایل مناسب برای ست کردن شلوار اسلش مردانه

درست است که ما بیشتر به استایل کژوال پرداختیم و تاکید روی پوشیدن تیشرت یا کفش اسپرت با انواع اسلش مردانه داریم. اما بد نیست بدانید که ایده‌های جدیدتری هم برای تیپ اسلش مردانه وجود دارد که به شرح زیر است:

استایل مونوکروم

در این استایل، تمام لباس‌ها به یک رنگ واحد انتخاب می‌شوند. این کار می‌تواند استایلی شیک و مینیمال ایجاد کند. برای مثال می‌توانید از یک شلوار اسلش مشکی، یک هودی مشکی و یک کتانی مشکی برای تیپ اسلش مردانه خود استفاده کنید.

کفش مناسب این استایل

برای این استایل می‌توانید از انواع مختلف کفش‌های کژوال مانند کتانی، اسنیکر یا بوت‌های نیمه بلند استفاده کنید.

استایل لایه‌بندی

لایه‌بندی لباس‌ها می‌تواند راهی عالی برای ایجاد استایلی گرم و شیک در فصول سرد سال باشد. برای مثال می‌توانید از یک زیرپیراهنی، یک پیراهن آستین بلند و یک سویشرت را با شلوار اسلش ست کنید. شلوار اسلش و کاپشن نیز در این رده قرار دارد.

کفش مناسبش

برای این استایل می‌توانید از بوت‌های نیمه بلند، بوت‌های زمستانی یا کتانی‌های ساق بلند استفاده کنید.

استایل ورزشی

این استایل برای ورزش و فعالیت‌های روزمره مناسب است. برای مثال می‌توانید از یک شلوار اسلش، یک تیشرت ورزشی و یک کتانی اسپرت استفاده کنید.

کفش مناسب: برای این استایل حتماً از کتانی‌های اسپرت استفاده کنید.

استایل رسمی

با انتخاب یک شلوار اسلش جنس کتان یا مخمل و یک پیراهن دکمه ‌دار مردانه، می‌توانید یک استایل رسمی‌تر برای محل کار یا موقعیت‌های خاص داشته باشید.

کفش مناسب: برای این استایل می‌توانید از کفش‌های لوفر، کالج یا بوت‌های چرمی استفاده کنید.

در پایان لازم به ذکر است که برای داشتن یک تیپ اسلش مردانه مناسب حتما باید به پاهای خود توجه کنید. اگر پاهای کوتاهی دارید، بهتر است از شلوار اسلش راسته یا کمی بلند استفاده کنید. اگر پاهای شما بلند هستند، اسلش مردانه جذب برایتان مناسب‌تر است.

شلوار اسلش و تیشرت

سخن آخر

ست کردن شلوار اسلش مردانه با انواع لباس و کفش در استایل‌های مختلف شرایط متفاوتی دارد. شلوار اسلش و تیشرت با کفش کتانی نوعی استایل کژوال است که جوانان بسیار می‌پسندند. تنوع انواع شلوار اسلش مردانه موجب شده تا استایل‌های دیگری مانند رسمی یا ورزشی نیز مورد توجه باشند. اگر برای تکمیل تیپ مردانه خود نیاز به تیشرت یا اکسسوری مردانه شیک دارید، پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه امشاسپند غافل نشوید چرا که ما برای شما کیفیت و تنوع را در کنار قیمت مناسب به ارمغان آورده‌ایم.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط