بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی

بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی

آنچه می‌خوانید

اکنون که تابستان فرا رسیده است، در این گرما مگر می‌‎شود پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی نداشته باشید؟ وجود حداقل دو سه تا پیراهن آستین کوتاه مردانه خنک در کمد لباس هر آقایی ضروری است. اما شما بر چه اساسی پیراهن خود را انتخاب می‌کنید؟ آیا صرفا قیمت برایتان ملاک است و یا به دنبال جنس با کیفیت هستید؟ ما فکر می‌کنیم اصولا وقتی شما به عنوان یک مرد به سراغ خواندن این مقاله آمده‌اید، پس حتما از جمله کسانی هستید که نه تنها به استایل و ظاهر خود اهمیت می‌دهید؛ بلکه می‌خواهید در بروز کردن اطلاعات مد از جهان مدرن عقب نباشید. برای همین تیم تحریریه امشاسپند در تمام مقالات خود بروزترین اطلاعات را از مجلات مد جهانی ترجمه کرده و در اختیار آقایان شیک پوش قرار داده است. اکنون در این مقاله ما قصد دارید در مورد نظر اساتید مد دنیا در زمینه پیراهن آستین کوتاه مردانه همه چیز را با شما در میا بگذاریم.

راز انتخاب بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی از دید برترین اساتید مد جهان

تابستان فصل گرما و استایل‌های شاد و رنگارنگ است. در این میان، پیراهن آستین کوتاه مردانه به عنوان یکی از محبوب‌ترین لباس‌های تابستانی، نقش کلیدی در شیک پوشی آقایان ایفا می‌کند. اما با وجود تنوع بسیار مدل‌ها، جنس‌ها و رنگ‌ها انتخاب بهترین پیراهن آستین کوتاه کار آسانی نیست.

در این قسمت از مقاله، با راهنمایی‌های ارزشمند برترین اساتید مد جهان، رازهای انتخاب بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی را بر ملا خواهیم کرد.

بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه بر اساس ظاهر باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

جنس اعلای پارچه در لباس آستین کوتاه

جنس اعلای پارچه در شیک پوشی حرف اول را می‌زند. چون بافت پارچه هر چقدر بادوام‌تر باشد، پس از شستشو ظاهر اولیه خود را حفظ کرده و به راحتی کهنه نمی‌شود. به قول معروف جنس پارچه باید از دور داد بزند که با کیفیت است. این در صورتی اتفاق می‌افتد که به خوبی بر تن نشسته و حالت خاصی ایجاد می‌کند که لباس ارزان بی‌کیفت قادر به ایجاد آن نیست. به اصطلاح شکیل است. شما در یک لباس با پارچه مرغوب نه تنها احساس راحتی دارید، بلکه حس اعتماد به نفس و شیک پوشی خواهید کرد. جنس پیشنهادی برای پیراهن آستین کوتاه مردانه مدرن پنبه، نخ و لینن است.

جنس اعلای پارچه در لباس آستین کوتاه

رنگ‌ها و الگوها در لباس آستین کوتاه

تابستان فصل رنگ‌های شاد و زنده است. انتخاب صحیح رنگ‌ها و الگوها می‌تواند به بهبود ظاهر، ایجاد هارمونی در لباس و حتی تاثیر بر روحیه و احساسات کمک کند. رنگ‌ها و الگوها می‌توانند به طور چشمگیری ظاهر و جلوه کلی شما را تحت تاثیر قرار دهند.برای مثال رنگ‌های روشن و زنده می‌توانند انرژی و شادی را منتقل کرده و رنگ‌های تیره حس ملایم و آرامش بخش و حتی حرفه‌ای بودن را القا می‌کنند.

اساتید مد جهان از رنگ‌های روشن مثل آبی آسمانی، سفید، صورتی، زرد یا سبز نعنایی برای تابستان استقبال کرده و برای مدل‌های مجلات پیراهن طرح‌دار، راه راه، گلدار یا چهارخانه نیز در نظر گرفته‌اند.

اندازه و فیت در لباس آستین کوتاه

اندازه و فیت سومین فاکتور مورد نظر طراحان مد جهانی است که باید به گونه‌ای باشد که به شما آزادی حرکت داده و در عین حال شما را شیک و مرتب نشان دهد. این به متناسب بودن یعنی تنگ و گشاد نبودن، طول آستین و طول پیراهن بستگی دارد که آستین حتما باید وسط بازو قرار گرفته و طول پیراهن هم به راحتی روی کمربند قرار بگیرد و زیاد بلند نباشد.

جزئیات و طراحی لباس آستین کوتاه

جزئیات کوچک می‌توانند تاثیرات بزرگی بر ظاهر کلی پیراهن داشته باشند. یکی از این جزئیات یقه است که تنوع آن می‌تواند در استایل تاثیر داشته باشد. دکمه نیز باید با کیفیت و طراحی متفاوتی باشد تا به جذابیت پیراهن اضافه شود.

پیراهن آستین کوتاه مردانه طرح‌دار

چگونه به کمک پیراهن آستین کوتاه مردانه طرح‌دار استایل شخصی شیک خودمان را داشته باشیم؟

باور می‌کنید که می‌توانید به کمک تنها یک پیراهن آستین کوتاه مردانه طرح‌دار استایل شیک شخصی داشته باشید؟ اولین قدم برای این کار توجه به طرح و رنگ است. طرح و رنگ پیراهن آستین کوتاه پنبه‌ای شما باید طبق مد روز باشد برای مثال رنگ هلویی امسال مد است اما نیاز نیست تمام پارچه پیراهن را به همین رنگ انتخاب کنید، اگر روی طرح پیراهن از این رنگ وجود داشته باشد نیز در مسیر درستی قرار دارید. اگر دوست دارید استایل جسورانه‌ای خلق کنید، رنگ‌های جیغ یا طرح‌های شلوغ را امتحان کنید. اما برای استایل کلاسیک، ساده بودن معیار است.

اگر لاغر هستید، می‌توانید از پیراهن‌هایی با طرح‌های درشت‌تر و رنگ‌های روشن‌تر استفاده کرده و اگر چاق هستید، طرح ریز و رنگ تیره انتخاب کنید. اندام‌های متناسب می‌توانند از هر نوع طرح و رنگی انتخاب کنند.

آخرین مرحله ست کردن با دیگر لباس‌هاست. برای داشتن یک استایل شخصی شما باید با اصول ست کردن پیراهن آستین کوتاه مردانه رسمی یا مدرن و حتی نوع اسپرت و کژوال آشنا باشید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم مقالات مرتبط با اصول ست کردن انواع پیراهن با شلوار را در سایت جست و جو کرده و مطالعه نمایید.

بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه پنبه‌ای

در میان برندهای ایرانی کدام دو برند در تولید بهترین پیراهن آستین کوتاه مردانه پنبه‌ای در رقابت‌اند؟

انتخاب بهترین برند پیراهن آستین کوتاه مردانه نخی در میان برندهای ایرانی، کار آسانی نیست. چرا که برندهای متعددی در این زمینه فعالیت کرده و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

با این حال می‌توان امشاسپند و بادی اسپینر را به عنوان دو رقیب اصلی در این حوزه معرفی کرد. این دو برند، از جمله محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده پیراهن مردانه در ایران هستند و سابقه‌ای درخشان در ارائه محصولات با کیفیت و خوش دوخت دارند.

مقایسه امشاسپند و بادی اسپینر:

معیار

امشاسپند

بادی اسپینر

کیفیت

بالا

بالا

تنوع مدل و رنگ

بالا بالا
قیمت متوسط به بالا

بالا

سبک

کژوال، مدرن، کلاسیک کژوال و اسپرت

مناسب برای

آقایان شیک‌پوش

آقایان جوان و فعال

نقاط قوت کیفیت بالا،تنوع زیاد، ارائه طرح‌های خاص و منحصر به فرد

قیمت مناسب، توجه به مد روز، ارائه مدل‌های مختلف

نقاط ضعف

شاید در برخی تولیدات مانند کفش تنوع زیادی نداشته باشد

کیفیت ممکن است در برخی موارد به پای امشاسپند نرسد

 

اگر به دنبال خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه خنک و راحت با بالاترین کیفیت و طرح‌های خاص و منحصر به فرد هستید، امشاسپند انتخاب مناسب‌تری برای شماست. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، به بررسی نظرات مشتریان و مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف پرداخته و با در نظر داشتن کیفیت، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط