چگونه پیراهن آستین کوتاه مردانه مناسب را انتخاب کنیم؟

پیراهن آستین کوتاه مردانه

آنچه می‌خوانید

آیا انتخاب پیراهن آستین کوتاه مردانه با وجود این همه تنوع برایتان دشوار است؟ حق دارید. به راستی کدام مدل با کدام رنگ و طرح برای داشتن یک استایل شیک مدرن مناسب است؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال‌ها هستید، نگران نباشید در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم پیراهن آستین کوتاه در مدل‌های مختلف را با انواع شلوار و کفش و سایر اکسسوری مناسب برای تابستان ست کنید. در ضمن، برای خرید هر یک از این آیتم‌ها لازم نیست مدام به سایت‌های مختلفی سر بزنید، تمام آنچه لازم دارید را یکجا در همین سایت می‌توانید با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه دکمه‌دار را بهتر است با چه شلوار و اکسسوری ست کنیم؟

اول از همه باید به مناسبتی که می‌خواهید پیراهن را بپوشید فکر کنید. اگر برای یک موقعیت رسمی می‌خواهید پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی بپوشید، باید آن را با یک شلوار پارچه‌ای و کفش‌های رسمی ست کنید. اما اگر برای یک موقعیت غیررسمی قصد پوشیدن پیراهن آستین کوتاه دکمه‌دار را دارید، شلوار جین یا کتانی مناسب‌تر است.

اگر پیراهن شما طرح‌دار است، بهتر است شلوار ساده بپوشید و بالعکس. رنگ‌هایی که با هم همخوانی دارند را انتخاب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک پیراهن آبی را با شلوار خاکستری یا کرم ست کنید.

نوع پارچه پیراهن و شلوار هم مهم است. اگر هوا گرم است، از پارچه‌های سبک و خنک مانند کتان و پنبه سبک استفاده کنید. در هوای سرد مخمل یا پشم مناسب‌تر است.

با استفاده از اکسسوری می‌توانید استایل خود را کامل کنید. برای مثال، می‌توانید از کراوات، کمربند، کلا، ساعت یا عینک آفتابی استفاده کنید.

پیراهن آستین کوتاه دکمه‌دار مردانه

در اینجا چند ایده برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه دکمه‌دار مردانه با شلوار و اکسسوری آورده شده است:

نکاتی برای استایل رسمی:

  • پیراهن سفید یا آبی روشن با شلوار پارچه‌ای خاکستری یا سرمه‌ای
  • کراوات با رنگ متضاد پیراهن
  • کمربند چرمی
  • کفش‌های رسمی مات

استایل غیر رسمی:

  • پیراهن طرح‌دار یا رنگی با شلوار جین
  • کت یا ژاکت
  • کفش‌های کتانی
  • کلاه بیسبال یا لبه‌دار

چند نکته نیز برای استایل ساحلی:

  • پیراهن هاوایی با شلوارک
  • صندل
  • عینک آفتابی

در نهایت، مهم‌ترین چیز این است که در لباسی که می‌پوشید احساس راحتی کنید. با کمی خلاقیت، می‌توانید ست‌های مختلفی را با پیراهن آستین کوتاه مردانه دکمه‌دار خود ایجاد کنید.

نکته: اگر می‌خواهید پیراهن را داخل شلوار بگذارید، باید پیراهنی استفاده کنید که خیلی بلند یا کوتاه نباشد. در ضمن می‌توانید از زیر پیراهن، تیشرت بپوشید تا استایل لایه‌ای داشته باشید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه دکمه‌دار

پیراهن آستین کوتاه مردانه اسپرت را با کدام شلوار و کفش بپوشیم؟

همانطور که ذکر شد، موقعیت شما مهم است. اگر برای یک موقعیت غیررسمی مانند پیک نیک یا گردش در پارک می‌خواهید پیراهن آستین کوتاه مردانه اسپرت بپوشید، می‌توانید آن را با شلوار جین آبی یا مشکی یا حتی جین‌های سنگ‌شور ست کنید. اگر هوا گرم است، شلوارک‌های جین و کتان هم گزینه‌های خوبی هستند.

شلوار چسبان (Slim fit) نیز با پیراهن آستین کوتاه مردانه اسپرت ترکیب خوبی دارد.

در مورد کفش، کفش‌های کتانی بهترین انتخاب برای موقعیت‌های غیر رسمی هستند. انتخاب کتانی سفید یا رنگی بستگی به رنگ پیراهن شما دارد. اگر در فضای باز و هوای گرم هستید، صندل اسپرت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کفش کالج یا لوفر با شلوار کتان یا پارچه‌ای ظاهری شیک و نیمه رسمی دارد. اما کفش آکسفورد برای تیپ رسمی مناسب است.

اگر برای یک موقعیت رسمی مانند رفتن به رستوران یا کافه می‌خواهید با پیراهن آستین کوتاه تیپ بزنید، می‌توانید آن را با شلوار کتان (chinos) با رنگ‌های خنثی مثل بژ، خاکستری یا سرمه‌ای ست کنید که البه بستگی به رنگ پیراهن دارد. پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مردانه تابستانی با شلوار پارچه‌ای (Dress pants) که برش ساده و رنگ تیره دارند ظاهری نیمه‌رسمی به شما می‌بخشد.

نکته: افزودن یک ساعت مچی شیک یا عینک آفتابی می‌تواند استایل شما را تکمیل کند.

پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ

پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ را از کجا بخرم؟

اگر به دنبال خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ هستید، کافیست که کلمه خرید پیراهن سایز بزرگ را در نت سرچ کنید تا با سایت‌هایی که این نوع محصول را می‌فروشند آشنا شوید. حتی می‌توانید نام فروشگاه‌هایی که در شهرتان به فروش لباس سایز بزرگ معروف هستند را نیز از این طریق پیدا کنید. اما برای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ چند نکته را باید بدانید:

اندازه‌گیری دقیق پیراهن آستین کوتاه

قبل از خرید لباس حتما اندازه دور سینه، دور کمر، دور گردن و قد و طول آستین خود را بگیرید. البته برای خرید حضوری خیلی نیازی به این کار نیست چون معمولا اجازه پرو لباس را دارید. اما برای خرید اینترنتی لباس باید حتما سایز تمام نقاطی را که ذکر شد را داشته باشید چون ممکن است طبق قوانین سایت، امکان مرجوعی کالا وجود نداشته باشد.

انتخاب پارچه برای پیراهن سایز بزرگ

معمولا افراد چاق گرمایی هستند و خیلی عرق می‌کنند. اگر از این دسته افراد هستید، باید بدون توجه به فصل، پارچه خنک و سبک را انتخاب کنید. در ضمن پارچه‌های کشی، انعطاف بیشتری داشته و برای شما راحتی بیشتری فراهم می‌کنند.

پیراهن آستین کوتاه مردانه

مدل و برش پیراهن

برش‌های کلاسیک (Regular fit): این برش‌ها معمولا برای سایزهای بزرگ راحت‌تر هستند و آزادی حرکت بیشتری فراهم می‌کنند.

برش آزاد (Relaxed fit): این مدل‌ها نیز می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

توجه به جزئیات طراحی

یقه: یقه‌های باز و پهن‌تر می‌توانند ظاهر بهتری برای افراد با سایز بزرگ‌تر فراهم کنند.

دکمه‌ها و جیب‌ها: تعداد و موقعیت جیب و دکمه‌ها می‌تواند تاثیر زیادی روی ظاهر نهایی پیراهن داشته باشد.

رنگ و الگو

رنگ‌های تیره: پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگی معمولا با توجه به موقعیت و شرایطی که قصد پوشیدن آن را دارید انتخاب می‌شود اما در حالت کلی رنگ‌های تیره معمولا ظاهر لاغرتری به افراد می‌دهند.

طرح‌های ساده: طرح‌های پیچیده و شلوغ برای افراد چاق مناسب نیست.

آزمایش و پرو

پرو کردن پیراهن: حتما پیراهن آستین کوتاه مردانه سایز بزرگ را قبل از خرید پرو کنید تا مطمئن شوید که کاملا مناسب شماست. در هنگام پرو، به راحتی حرکت و تنفس کنید.

بررسی راحتی در نشستن و برخاستن: مطمئن شوید که پیراهن در حالتی که می‌نشینید و بلند می‌شوید، راحت است و کشیده نمی‌شود.

نکته آخر: برخی برندهای تخصص بیشتری در تولید لباس‌های سایز بزرگ دارند و ممکن است گزینه بهتری از لحاظ تنوع و قیمت باشند. در ضمن مطالعه نظرات و بررسی‌های مشتریان دیگر می‌تواند در خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه با کیفیت به شما کمک کنید.

اگر قصد خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگی را دارید و به دنبال برند با کیفیت و خوش دوخت می‌گردید، ما برند ایرانی امشاسپند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چرا که این برند تولید کننده انواع لباس و سایر آیتم‌های مردانه مانند کفش و انواع اکسسوری است که به راحتی می‌توانید در همین سایت آیتم‌های لازم برای تکمیل تیپ تابستانه خود را تهیه کنید. در ضمن در قسمت وبلاگ نیز مطالب بسیار جدیدی از مد روز مردانه برای علاقه‌مندان قرار داده‌ایم که امیدواریم برایتان جالب و مفید باشند.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط