چگونه پولوشرت مردانه با کیفیت بالا را انتخاب کنیم؟

پولوشرت مردانه

آنچه می‌خوانید

پولوشرت مردانه با کیفیت همیشه برای یک آقای شیک پوش لازم است. این نوع پیراهن معمولا در کمد لباس اغلب آقایان نه یکی بلکه چندتایی وجود دارد. پیراهن‌های آستین کوتاه با یقه برگردان و دکمه‌های روی سینه، راحت، سبک و غیر رسمی. اما اگر به دنبال پولوشرت مردانه مناسب برای مهمانی هستید، بهتر است به خرید پولوشرت برند فکر کنید. با مطالعه این مقاله، اصول انتخاب پولوشرت شیک و اسپرت را در کنار نوع رسمی آن متوجه خواهید شد.

۷ نکته کلیدی در انتخاب پولوشرت مردانه

قبل از خرید پولوشرت مردانه به این ۷ مورد دقت کنید:

جنس پارچه پولوشرت

  • پنبه: رایج‌ترین و محبوب‌ترین جنس برای پولوشرت مردانه است. پنبه نرم، تنفس‌پذیر و ضد حساسیت بوده و برای فصول گرم سال مناسب است. پولوشرت نخی مردانه برای تابستان هم در واقع از نخ پنبه تهیه شده است.
  • پلی استر: اگر به دنبال پولوشرت مناسب برای مهمانی هستید، جنس پلی‌استر شق و رق است و چروک نمی‌شود. از این نوع پولوشرت در بهار یا پاییز می‌توانید استفاده کنید چون خیلی تنفس‌پذیر نیست.
  • ترکیبی: ترکیب پنبه و پلی‌استر در صورتی که درصد پنبه آن بالا باشد برای تابستان خوب است. خرید پولوشرت مردانه اصل که صد در صد پنبه باشد کمی سخت است. احتمالا این نوع پیراهن در الیاف طبیعی فروشی‌ها بیشتر یافت شود. اما آنچه تضمین کننده کیفیت است، اغلب همان درصد بالای پنبه نسبت به مواد دیگر است.
  • پیکه: این نوع پارچه با بافت سبک و خنک، برای فعالیت‌های ورزشی مناسب است.

دوخت

  • اگر به دنبال پولوشرت مردانه با کیفیت بالا هستید، به دنبال پولوشرتی با دوخت ظریف و محکم باشید.
  • دوخت قسمت یقه، پایین لباس و قسمت لبه‌های آستین باید تمیز و مرتب باشد. صاف و یکدست رفتن خط دوخت را در نظر داشته باشید.
  • دکمه‌های یک پولوشرت  اصل محکم دوخته شده است و به راحتی باز و بسته خواهد شد. جنس دکمه‌ها نیز مرغوب خواهند بود.

یقه پولوشرت

  • یقه‌های مختلفی برای پولوشرت وجود دارد، مانند یقه کلاسیک، یقه بلیزر و یقه دکمه‌دار.
  • یقه کلاسیک، رایج‌ترین نوع یقه است که برای هر موقعیتی استفاده می‌شود. در واقع یقه هفت است.
  • یقه بلیزر، پولوشرت مناسب برای مهمانی بهتر است دارای یقه بلیزر باشد که به آن ظاهری رسمی می‌بخشد.
  • یقه دکمه‌دار، برای استایل‌های اسپرت مناسب‌تر است.

آستین پولوشرت

آستین پولوشرت

  • پولوشرت‌های آستین کوتاه، محبوب‌ترین نوع برای فصول گرم سال هستند.
  • آستین بلندها برای فصول سرد مناسبند. هرچند، این بستگی به جنس پارچه نیز دارد. لازم به ذکر است که آستین پولوشرت به اندازه پیراهن مردانه تا مچ بلند نمی‌شود. بلکه ممکن است تا آرنج بلند باشد که برای زیر کت پاییزه یا بهاره می‌تواند مناسب باشد.
  • توجه داشته باشید که پهنای آستین باید متناسب با بازوی شما باشد.

رنگ و طرح پولوشرت

  • در حال حاضر تنوع بسیاری از انواع پولوشرت مردانه وجود دارد. اما پولوشرت مناسب برای مهمانی اغلب دارای رنگ‌های کلاسیک یا ترکیبی از رنگ‌های متناسب است. برای مثال می‌توانید ترکیب قهوه‌ای و نارنجی یا سبز و بنفش را در نظر داشته باشید.
  • اگر تیپ اسپرت دارید، رنگ‌های روشن شما را شاداب‌تر نشان خواهد داد.

برند پولوشرت

  • خرید پولوشرت مردانه اصل در واقع خرید از برندهای داخلی یا خارجی مرغوب است. اگر در میان برندهای ایرانی به دنبال پولوشرت باکیفیت هستید، ما برند امشاسپند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی‌های این برند ایرانی است.
  • خرید از برند، تضمین کیفیت است اما در این مورد، میان تولیدکنندگان داخلی هستند کسانی که جنس واقعا با کیفیتی تولید کرده و با قیمت مناسبی ارائه می‌دهند. در میان آن‌ها پیدا کردن پولوشرت مردانه سایز بزرگ بسیار آسان‌تر از برندهای معروف است.

نکات مراقبت از پولوشرت

  • برای شستشوی پولوشرت، از آب سرد و شوینده ملایم استفاده کنید.
  • پولوشرت را در آفتاب مستقیم خشک نکنید.
  • برای اتو کردن پولوشرت مردانه اصل از درجه حرارت کم استفاده کنید.

با توجه به این نکات، می‌توانید پولوشرت نخی مردانه برای تابستان امسال را برای تکمیل استایل خود تهیه کنید. در این زمینه، برند امشاسپند نیز با تولید انواع پولوشرت مردانه شیک و  اسپرت در زمره برندهای داخلی بسیار باکیفیت قرار گرفته است که با برندهای خارجی رقابت می‌کند.

پولوشرت مردانه با شلوار

در مهمانی پولوشرت مردانه را با چه شلواری ست کنیم؟     

برای ست کردن پولوشرت مناسب مهمانی با شلوار، باید به نوع مهمانی توجه نمایید:

  • مهمانی رسمی: برای مهمانی رسمی، باید از پولوشرت‌های کلاسیک با رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی یا سرمه‌ای استفاده شود. البته رنگ قهوه‌ای نیز مناسب است. این نوع رنگ‌ها با جین تیره برای مهمانی‌های رسمی مناسبند.
  • مهمانی نیمه رسمی: پوشیدن پولوشرت‌های رنگی و طرح‌دار برای مهمانی نیمه رسمی مناسب است. جین روشن یا چینی با رنگ‌های روشن ست می‌شوند.
  • مهمانی غیر رسمی: هر نوع پولوشرتی که سلیقه شما باشد برای این نوع مهمانی‌ها با شلوار جین یا حتی شلوارک مناسب است.

در حالت کلی پولوشرت رسمی‌تر از تی‌شرت است. با این حال در میان انواع پولوشرت مردانه می‌توان بر اساس رنگ یا شکل یقه آن‌ها را بین رسمی تا غیر رسمی تقسیم‌بندی کرد.

پولوشرت مردانه سایز بزرگ

پولوشرت مردانه سایز بزرگ را چگونه ست کنیم که لاغرتر بنظر برسیم؟

برای ست کردن پولوشرت سایز بزرگ به گونه‌ای که لاغرتر به نظر برسید، می‌توان از نکات و ترندهای زیر استفاده کنید:

انتخاب رنگ

در هنگام خرید پولوشرت مردانه با کیفیت برای افراد چاق، بهتر است رنگ تیره و یکنواخت انتخاب کنید. نبود طرح‌های بزرگ روی لباس مهم است چون اصولا باید به سادگی تکیه کنید نه شلوغی و تنوع رنگ در لباس. البته وجود سه رنگ در لباس در صورتی که خیلی پراکنده نباشد مورد تایید است.

الگو و طرح

اغلب تولیدکنندگان پولوشرت نخی مردانه برای تابستان معمولا از الگوها و طرح‌های کوچک و ساده پیروی می‌کند. این برای افراد چاق هم بسیار مناسب خواهد بود. از طرفی خطوط عمودی روی پولوشرت شیک و اسپرت مردانه شما را لاغرتر نشان می‌دهد.

فیت و اندازه

در هنگام خرید پولوشرت مردانه سایز بزرگ یادتان باشد که نباید نقاط ضعف بدنتان را برجسته کند. اما خیلی گشاد هم شما را چاق‌تر از چیزی که هستید نشان خواهد داد.

لایه گذاری

اگر هوا سرد است، می‌توانید از یک ژاکت نازک و تیره روی پولوشرت استفاده کنید. این لایه باعث می‌شود بدنتان متناسب‌تر دیده شود.

اکسسوری‌ها

استفاده از اکسسوری‌های ساده و مینیمال که جلب توجه نکند.برای استایل شما پیشنهاد می‌شود. استفاده از کمربند مناسب نیز می‌تواند به تناسب بدن کمک کند. اگر قصد خرید با کیفت‌ترین کمربندها از برند ایرانی را دارید، هم اکنون سری به قسمت اکسسوری‌ سایت امشاسپند زده و روی گزینه کمربند کلیک نمایید.

در پایان لازم به ذکر است که پولوشرت‌هایی با جزئیات جذاب در ناحیه سینه با یقه برای شما مناسب نیستند. زیرا این جزئیات می‌تواند توجه به نقاطی را که نمی‌خواهید را بیشتر کند. با توجه به آنچه ذکر شد، خرید پولوشرت مردانه در این تابستان، اکنون برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط